Polityka jakości
Czując pełną odpowiedzialność za wykonywane przez nas zadania, jako nadrzędny cel stawiamy sobie udzielanie świadczeń medycznych na możliwie wysokim, specjalistycznym poziomie, by zapewnić pacjentom i osobom odwiedzającym, a także naszym pracownikom bezpieczne i przyjazne warunki pobytu.
Pomagamy dbać o zdrowie pacjenta poprzez profesjonalną diagnostykę i kompleksowe - na najwyższym światowym poziomie - leczenie, przy użyciu nowoczesnego sprzętu medycznego, realizowane przez personel medyczny stale doskonalący swoje kwalifikacje i umiejętności
Cele te realizujemy przez:
- Łączenie nowoczesności z doświadczeniem, zapewnienie Pacjentom bezpieczeństwa, komfortowych warunków leczenia oraz profesjonalnej opieki lekarskiej i pielęgniarskiej.
- Zatrudnienie wysokiej klasy specjalistów, którzy poza wiedzą medyczną są również bardzo otwartymi ludźmi i chętnie wyjaśnią niezrozumiałe dla Pacjentów kwestie.
- Stosowanie najnowszych technologii oraz nowoczesnej i bezpiecznej aparatury medycznej.
- Ciągłe doskonalenie skuteczności wdrażanego systemu zarządzania jakością PN-EN ISO 9001:2009
Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej "Starzyński" w Szczecinie zapewnia konieczne dla ich realizacji zasoby w szczególności wykwalifikowany personel, nowoczesną technologię, środki materialne i finansowe. Gwarantuje także znajomość Polityki Jakości przez wszystkich pracowników oraz uznawanie założeń Systemu Zarządzania Jakością jako podstawowego zakresu ich obowiązków.
Kierownictwo zobowiązuje się do zapewnienia zasobów i środków niezbędnych do realizacji tej polityki oraz deklaruje pełne zaangażowanie własne i całego personelu w procesie ciągłego doskonalenia systemu zarządzania jakością i do jego stosowania.
Kierownik Niepublicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej “Starzyński” w Szczecinie
Elżbieta Zubrzycka